Deprecated: Creation of dynamic property CF\WordPress\DataStore::$logger is deprecated in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php on line 23

Deprecated: Creation of dynamic property CF\WordPress\Proxy::$pluginAPI is deprecated in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/Proxy.php on line 31

Deprecated: Creation of dynamic property SyntaxHighlighter::$brush_names is deprecated in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/syntaxhighlighter/syntaxhighlighter.php on line 248

Deprecated: Creation of dynamic property SyntaxHighlighter::$specialchars is deprecated in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/syntaxhighlighter/syntaxhighlighter.php on line 326
המכללה | כמה בקשות מגוגל
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

כמה בקשות מגוגל

עד שגיליתי את הג'ירידר השתמשתי בשלל תוכנות על מנת לנהל את עדכוני ה RSS אליהם הייתי מנוי. זה היה עסק די מתיש כי בין מחשב שולחני, לפטופ, מחשב בעבודה ומחשב כף יד היה קשה לבצע איזשהו בידול של פוסטים שכבר קראתי וכאלה שעדיין לא. כך היה יוצא שכל פתיחה של הקורא הייתה עוברת בסימון של כל הפוסטים שכבר קראתי על מחשב אחר – פעולה די מתישה לכשלעצמה. נכון, היו שלל קוראים מבוססי רשת אחרים שנתנו אפשרות לסדר דף בית בהתאמה אישית וכן הלאה – לא ממש התחברתי אליהם.

ואז הגיע הג'רידר שהתברר כפיתרון הכי טוב אליו הצלחתי להתחבר. אני לא יודע אם הג'רידר הוא המושלם שבין פתרונות ה RSS, אבל בשבילי הוא עושה את העבודה (למרות שממשק הסלולר שלו מחורבן). הזמינות שלו מכל מכשיר המתחבר לרשת מספק חומר קריאה בכל נקודה שבה יש אינטרנט ועם החבילות הזולות של אינטרנט סלולארי כיום – אין פיתרון נוח יותר.

עם זאת, למרות שאני די מכור לקורא ומסתדר איתו מצויין, עדיין יש כמה פיצ'רים שחסרים לי. חלקם אומנם ברמה של – וואו, היה נחמד אם היה פה, אך חלקם ברמה של להביא את העכבר לנקודה ההגיונית ולהתפלא בכל פעם מחדש שהפונקציה הזו לא קיימת. בעבר כבר התלוננתי על ממשק המשתמש, אנשים נטו להסכים עם חלק מהדברים ולהעלות דברים נוספים, מי יתן ובגוגל יחליטו להרים את הכפפה ולממש כמה מהנקודות בפוסט הזה.

אפשרות לקיפול פוסטים

מדי פעם, יוצא לי להיתקל בפוסט ארוך במיוחד בנושא שלא מעניין אותי. לפעמים מספיקה לי קריאה של הכותרת בלבד, לפעמים אני עוד מתמודד בפיסקה הראשונה אבל מגיע השלב שבו אני מחליט שנמאס לי ומתחיל לעבורלפוסט הבא. באופן אינסטנקטיבי כמעט, בכל פעם שאני נתקל בפוסט שכזה, אני מחפש ליד הכותרת שלו את סימן החץ או המינוס שיאפשר לי לקפל או לכווץ את הפוסט כך שתוצג רק הכותרת ולא כל המאמר עצמו. לחילופין, אולי איזה איקס שיאפשר לסגור אותו ולהעלים אותו מהתצוגה. כל פעם אני מתפלא למה אין שם כפתורון שכזה.
אז נכון, זו בקשה כמעט קטנונית, ותמיד אפשר לגלול קצת, אבל כשיש לך פיד שיש בו מעל ל 600 פוסטים (כי היית חודש בתאילנד) גלילה יכולה להיות מאוד מייגעת.
וכן, אני יודע שגוגל מציעים שני מצבי תצוגה – פוסטים מלאים או תצוגת רשימה. אני גם יודע שאם עובדים בתצוגת רשימה אפשר להרחיב ולכווץ את הפוסטים, אבל פה יש שתי בעיות. ראשית, הפוסטים תמיד סגורים ולכן לא ניתן לקרוא את התוכן שלהם. שנית, פתיחה של הפוסט מסמנת אותו כפוסט שנקרא, גם אם פתחתי וישר סגרתי.
ככה שיש שני מצבים, כל אחד בעייתי מהסיבות שלו, ולו רק היו מאחדים אותם לאיזשהו מצב מישמש שכזה, הייתי מאושר.

סמן עד כאן כנקרא

אם כבר בפידים עמוסים עסקינן, הנה עוד בעיה שלמעשה נגרמת מבעיה עליה התלוננתי כבר בעבר – העובדה שהרידר הפסיק לסמן פוסטים ככאלה שנקראו רק במעבר עליהם ועכשיו חובה לסמן V ב"סמן כנקרא". כאחד שמעיין בקורא שלו על בסיס יומי ומשתדל להשאיר אותו נקי מפוסטים שלא נקראו, ברוב הפידים יש פוסט אחד או שניים, חלקם "מתפרעים" לעיתים ומייצרים 4 פוסטים, עדיין – לא משהו שאי אפשר לקרוא במעבר אחד ואז להשתמש בכפתור ה"סמן הכל כנקרא". זהו פיתרון מצויין, הוא מאפשר לסמן את כל ארבעת הפוסטים ככאלה שנקראו, זה למה אני לא עובד עם ה V ב"סמן כנקרא". מצד שני, כשבאים לקרוא פיד עם 30-40 עדכונים ולפעמים הרבה יותר (600?!) מתגלה הבעיתיות בשיטה הזו.
אם לצורך העניין קראתי 20 פוסטים מתוך 100 ברשימה ועכשיו אני צריך לעזוב את המחשב יש לי שלוש אפשרויות.

א. להשתמש ב"סמן הכל כנקרא" ולאבד 80 פוסטים
ב. לגלול כלפי מעלה ולסמן ב V את כל 20 הפוסטים שכבר קראתי
ג. לא לסמן כלום ולחזור לשם לאחר מכן ולדלג על 20 פוסטים (אין קיפול, זוכרים).

הפיתרון המתבקש הוא איזשהו כפתור – סמן את כל הפוסטים עד כאן ככאלה שנקראו. וורדפרס הכניסו תמיכה שכזו במסך ניהול הפוסטים, סימון של פוסט אחד, לחיצה על shift ולאחר מכן לחיצה על פוסט אחר תסמן את כל הפוסטים שביניהם, בערך כמו שזה עובד ברשימת תיקיות על המחשב לצורך העניין. אותו דבר ניתן למצוא במסך הראשי של גוגלמסמכים – ניתן לבצע בחירה מרובה ע"י סימון של שני מסמכי קיצון. הבעיה היא שבמבנה של הרידר זה בלתי אפשרי (כי שוב, צריך לגלול עד למעלה) ולכן צריך איזשהו תחליף – משהו שיאפשר לסמן רק חלק מהפוסטים ככאלה שנקראו על סמך המיקום בעמוד.

סמן לקריאה מאוחרת

כבר דיברתי על האובססיה שלי להשארת קורא נקי. האמת היא שהבעיה שלי היא פחות עם הקורא עצמו ויותר עם הפידים עצמם. אני משתמש באפשרות התצוגה שמציגה רק פידים שהתעדכנו ולא את כל הרשימה, ולכן, השארה של פוסט לא מסומן מעמיסה על הרשימה. כן, אני יודע, סוג של סטיה, אבל אני בטוח שאני לא היחיד, אני גם לא מסוגל להשאיר תיבת דואר עם פריטים שלא נקראו, בג'ימייל שלי יש 30 פריטים שכאלה וזה גורם לי ליסורי מצפון.
לפעמים יוצא לי לפגוש פוסט מעניין שאני יודע שאני ארצה לקרוא יותר מאוחר, כשיהיה לי זמן. לרוב הפוסט מגיע דרך פיד ה"פריטים משותפים בעברית" או דומיהם – פיד שמייצר כמה עשרות פוסטים ביום וגורם לי ללא מעט בעיות בגלל המחסור ב"סמן עד כאן כנקרא" או חוסר האפשרות להפוך פוסט שסומן כנקרא ככזה שלא נקרא. ככה, הרבה פוסטים מעניינים הולכים לי לאיבוד כי הם לא זמינים לי לאחר מכן בשליפה מהירה.
כל בקשתי – כפתורון קטן שיגיד שמור לקריאה נוספת ועוד תיקיה בחלק העליון של הקורא, ליד הפריטים המשותפים והמכוכבים שלי שתגיד לקריאה נוספת ותאפשר לי לגשת אליהם בקלות.
נכון, אפשר לסמן בכוכב, אני לא אוהב את השיטה הזו, אני משתמש בכוכב לדברים אחרים וזה מערבב לי, הפיתרון החלופי הוא שימוש בתגיות אבל גם הוא לא נוח ולא יעיל.

מיון לפי פוסטים

משפט עתיק אומר אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, הגוגל רידר הפך את זה לאמור לי מי חבריך ואומר לך מה הם אוהבים. אבל מה קורה כשרשימת הפידים אצל החברים די זהה לרשימה שלך? התוצאה היא שהפוסטים מתחילים לחזור על עצמם. כך למשל אם א' כתב פוסט מצויין וב', ג' וד' חשבו שהוא מצויין ושיתפו אותו ואני קורא את א' אבל גם את הפידים המשותפים של ב', ג' וד', הרי שאני אקבל את אותו הפוסט 4 פעמים. אם הפוסט מגיע גם אל פיד ה"פריטים משותפים בעברית" או דומייהם הוא יופיע עוד פעם ואם מתנהל עליו דיון בעזרת פונקציית ה share with note הרי שפוסט ספציפי יכול להופיע הרבה מאוד פעמים. זה לא כזה נורא והרידר יודע (במקרים מסויימים) להציג במאורעות חוזרים רק את הכותרת ועדיין, זה מעמיס.

היות והלינק של הפוסט הוא בד"כ מזהה חד חד ערכי (בהנחה שלא שיכפלו תוכן או השתמשו ב tinyurl), הרי שבעיקרון אם סימנתי פוסט ככזה שנקרא מדוע הרידר לא יודע לזהות את כל המופעים של הפוסט הזה ולסמן אותם ככאלה שנקראו? ואם התפתח דיון על פוסט, מדוע לא פשוט להציג רק את ההודעה האחרונה עם שלל ההערות?
במילים אחרות, אם כולם חשבו שהפוסט של גל מור על מאקו הוא כל כך מוצלח (אכן מוצלח) ובחרו לשתף אותו, מדוע הרידר ממשיך לסמן לי את אותו פוסט שכבר סימנתי אותו כפוסט שנקרא כתוכן חדש? זה לא תוכן חדש, זו הצפה מחודשת של תוכן שכבר קראתי.

רשת חברתית

אחת הפונקציות היותר חביבות (ומוכרות) באמאזון היא פונקציית ה"אנשים שקנו את זה קנו גם את…". זה לא כלי מדוייק בבודדים, אבל בכמויות מספיק גדולות של נתונים ניתן להסיק שמי שרוכש מוצר מסוג אחד יש סיכוי שיתעניין ברכישה של מוצר משלים. המנוע של last.fm יודע לזהות את הטעם של המשתמש על סמך ההצבעות שלו לחיוב ולשלילה על כל אחד מהשירים שהוא שומע, בהינתן מספיק שירים מדורגים, יכול המשתמש לקבל פיד מוזיקה אישי בדיוק לפי הטעם שלו.

ואני תוהה, מדוע לא להשליך את זה על הרידר? הוספה של מנגנון דירוג פשוט (בין אם לתת ציון מ 1-5 או ברמה של להצביע + או – ) יכול לאפשר לרידר לזהות את הטעם של המשתמש ולהציע לו פוסטים נוספים של קוראים נוספים שאהבו את הפוסטים שהוא דירג. מה שכן, נראה לי שכדאי שתוצאות הדירוג הזה יהיו מוצגות רק למשתמש, שכן אם יתחיל להופיע פתאום "Z לא אהב את הפוסט X של Y" זה יכול להעליב קצת.

באותה מידה, אם ניתן לשייך תגיות לפוסטים, מדוע לא ניתן לייצר פידים של תגיות פופולאריות? למה אני לא יכול לעשות מינוי לפיד של וורדפרס, כך שכל פוסט שיסומן ע"י מישהו בתגית וורדפרס יופיע אצלי? נכון, אפשר ללכת לטכנוראטי, לבחור את התגיות המעניינות ולשלוף את פיד ה RSS שלהן ולהזין לרידר, אבל שוב – זו עבודה קצת עקומה בשביל פונקציה שיכולה להיות מובנית בקלות.

אז כן, אולי המילים רשת חברתית הן קצת חריגות כאן, אני לא רוצה לפתח אינטראקציה עם קוראים אחרים, אלא רק את האפשרות לקבל חשיפה לתוכן מעניין שאחרים קראו. ולמרות כל המידע שגוגל אוספת על משתמשיה, הרי שהדבר הכי קרוב לבקשה הזו שלי היא אותה רשימה שמופיעה בצד הימני של הרידר (בעמוד הראשי) וממליצה לי על בלוגים נוספים שאולי יעניינו אותי.

ממשק סלולר
ואם אנחנו כבר כאן, עוד בקשה קטנה – ממשק הסלולר לרידר. שמעתי ממשתמשי ipod / iphone שטרחתם לפתח להם ממשק נעים ונוח, משהו אומר לי שלא מדובר באותו ממשק מזעזע שאני מקבל כשאני מנסה לגשת לרידר בעזרת אופרה בסלולר או במחשב כף היד שלי. למה? אין לי מושג, אולי אני לא מכיר את הלינק הנכון ואולי המכשיר שלי לא ייצר מספיק הייפ כדי שתפתחו עבורו ממשק נוח. כך או כך, לקרוא פידים דרך הסלולר (או מחשב כף היד) זה מבעס ביותר. אנא, עשו עמנו חסד ולו אף בעזרת תוכנה שתשב על הסלולר (בדומה לתוכנת הג'ימייל לסלולר) ותספק ממשק נוח יותר.

תודה

לדרג את הפוסט
0

Posted

in

by

Tags:

Comments

13 תגובות על “כמה בקשות מגוגל”

  1. תמונת פרופיל של השדון האגדי

    גם אני מכור. וגם אני תומך בכל הצעה והצעה שלך..

  2. תמונת פרופיל של דובי

    לגבי הבעיה של הגלילה העודפת, אם תשתמש בקיצורי מקלדת, תוכל פשוט ללחוץ על k ולעבור לפריט הבא בלי לגלול.
    לגבי "סמן עד כאן כנקרא", הכנס להגדרות, בטאב של העדפות סמן את In expanded view, mark items as read when you scroll past them. זהו, יש לך את מה שביקשת.
    לגבי הסימון לקריאה מאוחרת, צר לי, אבל בדיוק בשביל זה יש כוכבים ותגים. נראה לי קצת קיצוני להעמיס עוד על הממשק ולהוסיף אפשרות *נוספת* של סימון פריטים.
    לגבי הרשת החברתית: זה בדיוק מה שעושה השיתוף, בהנחה שהחברים שלך ימליצו על דברים שמעניינים אותך. מעבר לזה, אפשר לקבל המלצות כלליות יותר לגבי פידים שלמים דרך ממשק הוספת הפידים של הרידר.

    1. תמונת פרופיל של ~ניצן~

      פעם, הפונקציונאליות הייתה כפולה, היה זיהוי כנקרא במעבר עכבר והיה צ'ק בוקס read לסימון. אחר כך גוגל עשו את ההפרדה לבין סימון בעזרת צ'ק בוקס (כפי שאני קורא היום) לבין סימון על סמך מעבר (כפי שאתה הצעת). הבעיה היא שזה הופך את הצ'ק בוקס read ל keep unread שהוא קצת בעייתי מבחינתי (וכבר התלוננתי על זה כאן, רק שכחתי ללנקק.

      לגבי השימוש במקשי קיצור, זה אכן פיתרון מצויין, ואני גם משתמש בו לעיתים, אבל לפעמים אני מוצא את עצמי שרוע על הספה ומשתמש בעכבר האלחוטי כדי לנווט – אין מקלדת באיזור. כן, זה סוג של עצלנות, אז מה?

      וכאן אני מחזיר לנקודה של סמן עד כאן כנקרא – אם אני משתמש בשילוב של שתי השיטות לעיל, כל הפיד יסומן כנקרא במהירות (כי j לא רק מעביר לפיד הבא אלא גם מסמן אותו כנקרא בשיטה הזו). זה אומר שאם יש פוסט ספציפי שאני רוצה להשאיר לאחר כך, אני צריך לסמן אותו כ mark as unread – מה שמחזיר את נושא הגלילה לאחור בפידים ארוכים.

      לגבי השיתוף, נכון חלקית. רוב האנשים שאני קורא את הפריטים המשותפים שלהם מאוד מעניינים אותי בד"כ, אבל כחיפאי למשל, הצפת הפוסטים בנושא דוב חנין עיר אחת ורון חולדאי שהרידר שלי מקבל בזמן האחרון לרוב לא מעניינת אותי. עצוב למדי, אבל אני חיפאי ויש לי מושג יותר טוב על המתמודדים בת"א מאשר בחיפה.

      לגבי ההערות שלך על הרשת החברתית – נכון, זה המצב כיום, והוא נחמד, כל שאמרתי זה שאפשר היה להעלות את זה בעוד מדרגה או שתיים ולהציף יותר תוכן מעניין.
      בסופו של יום, הרידר שלי החליף לי את העיתון או את אתרי התוכן הגדולים, מה שמגיע לשם זה מה שאני קורא וכן, אם אני יכול לקבל עוד תוכן מעניין שלא הייתי נחשף אליו דרך החברים או פידים משותפים מה טוב.

      1. תמונת פרופיל של דרומי

        אם אין לך מקלדת, יש כפתור 'Next Item' בתחתית איזור הפוסטים. פותר את הבעיה שלך, לא?

  3. תמונת פרופיל של kavod
    kavod

    1מיון לפי פוסטוים, עדין לא קיים קורא שעושה את זה, ואני די בטוח שגוגל יעשו את זה בקרוב.
    כל השאר דובי נתן לך את התשובות, ישנם פתרונות לכל מה שציינת ברידר עצמו.

  4. תמונת פרופיל של אדוה

    דובי, K מעביר לפוסט הקודם, J מעביר לפוסט הבא. חוץ מזה, אתה צודק לגמרי.

    אני משתמשת כל הזמן בקיצורי מקשים. למעשה, אני כמעט ולא משתמשת בעכבר בכלל ב-reader, וזה מייעל מאוד את העבודה. כמו שהציע דובי, ההגדרות הן שכל פוסט שצפיתי בו מסומן אוטומטית כנקרא.
    J ו-K משמשים אותי כדי לעבור קדימה ואחורה.
    M מסמן פוסט שאני רוצה להשאיר כ"לא נקרא".
    V פותח את הפוסט בבלוג
    S מסמן אותו בכוכב
    shift+S משתף אותו לחבר'ה
    shift+d משתף אותו עם הערה.
    הדבר היחיד שמחייב עכבר זה הוספה של TAG ספציפי לפוסט, ולכן אני כמעט ולא משתמשת בפיצ'ר הזה. מה שכן, הפידים עצמם מתוייגים ולכן אני יכולה להחליט שכרגע אני עוברת רק על פידים שקשורים לעבודה למשל.

    1. תמונת פרופיל של ~ניצן~

      כמו שכבר עניתי לדובי, קיצורי מקלדת זה נוח מאוד, כל זמן שיש מקלדת זמינה מסביב. עם מסך של 21 אינטש, אני מרשה לעצמי לא פעם ולא פעמיים להגדיל את גודל הטקסט, להשתרע על הספה ולקרוא מרחוק. העכבר שלי אלחוטי, המקלדת אינה.

      חוץ מזה, כמו שכבר אמרתי, אני לא אוהב את האופציה הזו שתמיד הפוסט מסומן כנקרא, יש לזה גם חסרונות.

      התגיות, זה גם נושא מעצבן (שכבר התלוננתי עליו בפוסט קודם) שכן תגיות הן בעצם פידים, ולכן הן יושבות למטה, ביחד עם הפידים ולא בחלק העליון ליד your stuff.
      למה זה בעייתי? כי כשיש יותר מדי פידים, הממשק נהיה עמוס ואני משתמש באופציה שמציגה רק את הפידים שהתעדכנו לאחרונה. היות ותיוג של פיד משמעה קריאה שלו, בתצוגה הזו, פידי התגיות אינם מוצגים. בעייתי משהו.

      1. תמונת פרופיל של אדוה

        נכון, בעייתי משהו. בכלל עניין התגיות מיושם בצורה קצת מעצבנת (מבחינתי דווקא בגלל העדר האפשרות להשתמש במקלדת).

  5. תמונת פרופיל של אדוה

    ניצן, לגבי הממשק לסלולארי אני מסכימה איתך לגמרי. אני מקללת את ממשק הסלולאר שלהם כל פעם שאני משתמשת בו. שלא לדבר על זה שהאתר הארור מחליט אחת לזמן מה שצריך להציג לי את הממשק בגרמנית בכלל.

  6. תמונת פרופיל של רן יניב הרטשטיין

    הממשק שהם יצרו עבור האייפון (כאן) עובד גם במכשירים אחרים. אני מקבל אותו ב-E71

  7. תמונת פרופיל של מודי תולשששש
    מודי תולשששש

    זה כמעט בדיוק הדברים שמציקים לי, אבל קיצורי המקלדת (תודה אדוה!) עוזרים מאוד.

    התגים הם בעייתיים, בעצם בכל תוכנה שאני מכיר שעובדת עם תגים: כל התגים הם מאותו סוג. לדעתי צריך יש שני סוגים.

    יש תגים שמיועדים לחיפוש קל מאוחר יותר, נניח "פיזיקה גרעינית" או "קומיקס" או "ביבליוגרפיה לפוסט על שייקספיר", ויש תגים שמיועדים לפעולה: "לקרוא אחר כך" או "לבדוק אם יש תגובות" (בעצם, בכוכבית היא תג כזה, לפי הפרשנות שנותנים לו).

    אני רוצה תגים מהסוג השני בתפריט פשוט ליד ה "סמן בכוכבית".

  8. תמונת פרופיל של מיכאל

    בתור מישהו שחלק לא מבוטל מהקריאה שלו מתבצעת מהסלולרי (בעיקר במהלך נסיעות אוטובוס) אני מסכים לחלוטין לגבי הממשק הסלולרי – וצר לי לאכזב, אך לדעתי גם הממשק של האייפון הוא לא תיד פתרון מוצלח (הוא דורש מסך רחב למדי, ויותר נוח כאשר משתמשים בו במכשיר עם צג מגע). כך שלדעתי בהחלט יש מקום לממשק משופר.

    כמו כן רעיון קיפול הפוסטים, ההצעות ה"חברתיות" הם רעיונות יפים שלדעתי לפחות היו תורמים לא מעט לחווית השימוש ברידר.

    לגבי זיהוי פוסטים – לדעתי הפתרון שאתה מציע הוא אונם צעד ראשון לא רע – ואפילו אחד שיכול מאוד לעזור – לכיוון מיכון סינון הרעש שמצטבר ברידר, אך לדעתי הוא בהחלט לא מספיק. אני הייתי רוצה לראות את היום בו הרידר יוכל לא רק לזהות פוסטים כפולים המגיעים דרך פידים שונים כמו שאתה ציינת – אלא גם פוסטים בנושאים דומים (למשל אין שום סיבה שיופיעו אצלי 5 פוסטים על כל פיצ'ר חדש שנוסף לג'ימייל – רק כי אני קורא חמישה בלוגים טכנולוגיים). לדעתי הפיצ'ר הזה יקרב אתהג'ירידר להיות קורא RSS מושלם באמת.

    לסיום – לגבי סימון פריטים לקריאה מאוחר – במידה ואתה לא מעוניין כאמור להשתמש בכוכבים או בטאגים לצורך זה, אתה יכול לנסות את התוסף Raed It Later, שאחד הדברים שהוא עושה זה בדיוק זה – הוא מוסיף כפתור "שמור לקריאה מאוחרת" לכל פוסט ברידר – ומציג רשימה נפרדת של הפוסטים שסומנו ככאלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79