עלו בשבת

בד"כ אין לי יותר מדי כוח / חשק לרשום במהלך השבת, אבל דווקא השוטטות הזו ברשת בסופ"ש מניבה את התוכן הכי מעניין לפעמים. לפיכך – מקבץ דברים שפגשתי במהלך סוף השבוע.

קידוד בינארי על טבעתהטבעת הבינארית

חברת GreenKarat מייצרת טבעות סופר גיקיות – טבעות בינאריות. הטבעת מורכבת מחמישה "מסלולים" אשר בכל אחד מהם נחרץ חריץ שחור המייצג את הסיפרה 1 והמקום נשאר ריק עבור הסיפרה 0. בעזרת חמשת המסלולים הללו ניתן להכניס הודעה של עד 20 תווים. לרוע המזל, המחיר קצת יקר – 950$ עבור הטבעת הבסיסית (זהב צהוב או לבן). למעוניינים בטבעת פלטינה תוסיפו 800$.

photo by: Refracted Momentsהכי קטן

הדבר הזה משמאל הוא למרבה הפלא מחשב. אומנם לא מדובר בשיא כוח המחשוב, אבל בשביל מחשב בגודל של חפיסת מסטיקים זה בהחלט מכובד.
המחשב מכיל מעבד arms 400Mhz (מעבד המצוי בין היתר במחשבי כף יד ומכשירי סלולר), כרטיס זיכרון MMC 1GB, חיבור רשת וחיבור USB. מבחינת החומרה – זה מספיק בקושי בשביל חלונות 98, או לחילופין בשביל להריץ שרת אינטרנט על גבי לינוקס.

בדיוק מה שזה נראהPlug And Play

באמת יש צורך להרחיב? (משחק מילים שכזה)
איכשהו הגעתי לאתר הזה שמציג דילדו שמתחבר לאייפוד ורוטט על פי קצב המוזיקה. אפשר להשתמש בדילדו הפלסטיק הג'נרי או להשתמש באפשרות ההרחבה (זה תוסף זה?) זה איזשהו מוצר מתחרה ל – Ibuzz הישן והוותיק, שאגב הספיקו להשתדרג ולהוציא את Ibuzz two – שני רכיבים רוטטים – מעכשיו אפשר להתענג לקצב המוזיקה גם בשניים ואפילו יש אקססוריז חמודים של ארנבונים וכ'.

לדרג את הפוסט
5

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *