החלפת סטריאו

הסטריאו החדש לרכב הגיע אי שם באמצע השבוע והחלטתי לנסות להתקין בעצמי. אני חייב לציין שאיפשהו הייתי אופטימי, חשבתי שזה בטח לא יותר מדי שונה מהחלפה של כונן CD במחשב – הוצא את הישן, נתק את החוטים, חבר אותם מחדש והנה – יש לך סטריאו חדש ברכב.

אז חשבתי… ככל הנראה הבעלים הקודמים של הרכב היה ערס שניסה ל"שדרג" את הרכב שלו בכל דרך אפשרית. אחרי שכבר התמודדתי עם מתזים אימתניים שהתבררו כבעלי יכולת לזרוח בצבע כחול בלילה, נדהמתי לראות את מצב מערכת החשמל בתוך הרכב.
היות וזו הייתה אמורה להיות ההתקנה הראשונה שלי, הלכתי לצפות בכמה סרטוני עשה זאת בעצמך ביוטיוב – גם על פיהם מדובר במשימה קל ופשוטה – plug and play.

ובכן, השלב הראשון עבר בהצלחה, הרדיו ברכב נשלף בקלילות והחוטים התנתקו בלא שום בעיה, וכאן בדיוק התחיל הסיפור – במקום לעשות התקנה מסודרת תוך שימוש במלחם או לכל הפחות במצמד חוטים מצאתי שם סבך אדיר של חוטים מחוברים אחד לשני בעזרת כמויות איזולרבנד עצומות שלא היו מביישות חייל חי"ר משובצר למסדר מ"מ. אני לא אגיד שאני שיא הסדר והניקיון, אבל לכל הפחות עבודה מסודרת וברורה כשעובדים עם מערכות חשמל מתבקשת. יכול להיות שהבחור היה פשוט גאון בלהבין את הסדר של החוטים ומה הולך לאן, אבל ממבט חטוף על הסבך שם לא נותר לי להתפלא כיצד הכל עובד.

התהיה עכשיו היא האם לנסות שוב (ולהמתין למעשה לשבת הבאה) או ללכת למתקין מקצועי (יש למישהו מושג כמה זה עולה?), מחד זה נראה לי מאתגר, מאידך – שבוע לסחוב ללא מערכת ברכב?

לדרג את הפוסט
3.5

Comments

תגובה אחת על “החלפת סטריאו”

  1. רצו ממני 70 ש"ח על התקנה באוטו דיפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *