סיבוב שטיות

יושב בבית קפה ומזמין הפוך, לא אירוע חריג אצלי, אפשר לומר אפילו שיגרתי למדי. בצורה מוזרה למדי תופסת את עיניי אותה מפית שהמלצרית טרחה לשים מתחת לכוס הקפה.

מפית של קפה

לכאורה, עוד מפית עם פירסומת לקפה שמציגה שתי נשים המחזיקות כוס קפה מהבילה ביד ומבסוטיות מהחיים. אך אויה – מבט מדוקדק בתמונה מעלה שאלה מטרידה משהו.

יתכן שזה רק המוח החולני שלי, אך אם שמים לב למבט שעל הפנים של הבחורה הימנית נראה כאילו לא מדובר פה כלל וכלל בחיוך של אושר אלא במבט של "כוס ראבק, הקפה הזה עשה לי בלגאן בבטן אני חייבת לשירותים". גם המיקום האסטראטגי של היד של אותה בחורינה, אשר ממוקמת בדייקנות מעל המעיים תורמת לאישוש החשד המדובר.
בדיקה מעמיקה של הבחורה השמאלית, גורם לתחושה מוזרה שלא כוס הקפה של שותפתה לשולחן היא מוקד המבט אלא דווקא הפיטמות שלה אשר הצליחו לבלוט דרך הגופייה הלבנה ולעבור אפילו את עדשת המצלמה. מצד שני יתכן ואני סתם הוזה והפיטמות הוספו לאחר מכן באפקט פוטושופ משובח.

ואם כבר הולכים לשתות – אז חובה אלכוהול, אישית אני חסיד נלהב של גינס אבל יש עוד בירות בשוק ואחת מהן תפסה את עיניי – הייניקן.

שימו לב בבקשה למדבקה האחורית על בקבוק הייניקן

הייניקן

היישר מתחת ללוגו של הייניקן (או מעל לכיתוב על הסוד של הייניקן) מופיע ציור של כדוריות מחוברות. אולי עבור השיכור הממוצע הכדוריות הללו אינן אומרות דבר, אך למוח הכימאי משהו שלי העסק מזכיר ייצוג של מולקולות. זה יכול להיות מולקולות של מיים (שני מימנים, חמצן אחד) או של פחמן דו חמצני (פחמן אחד, שני חמצנים). כמובן שיש עוד תירכובות כימיות שעלולות להתאים לציור הזה אבל אין לכך הרבה חשיבות. השאלה הגדולה בכל הסיפור הזה היא מדוע מאחורי בקבוק הייניקן מצויירות מולקולות?

לדרג את הפוסט
0

Comments

תגובה אחת על “סיבוב שטיות”

  1. אהלן ניצן,
    נהניתי לקרוא את הפוסט הזה 🙂
    רציתי רק לומר לך מידע אישי שלי שפחמן דו חמצני הנה מולקולה לינארית (בגלל הקשרים הכפולים שבין חמצן ופחמן). בקיצור, מבין המולקולות שאמורות להיות בבירה, מים היא המולקולה הסבירה ביותר שהמודל שלה יראה כך.

    למה יש מולקולות על הגב של הבקבוק?
    כנראה כדי לתסכל את מי ששותה את הבירה שלהם…
    הם משחקים אותה כל כך בפאסון עם הסוד שלהם שציור של כמה מולקולות נראה נורא מדעי ומתאים לאווירה. גם ככה 99% מהאוכלוסיה ששותה את הבירה שלהם לא מבינה מה הציורים האלה אומרים. מי שכבר מבין מה הציורים האלו אומרים לא מבין מה הקשר בינם לבירה. לפחות היו משקיעים באיזה מולקולה אחת של אתנול. מה שמייצג הציור על התווית זה בסה"כ מים טהורים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *