הוספת rel=author בבלוג וורדפרס

במשך החג התבשרנו כי גוגל החליטה להעניק משקל לתגית rel=author ולמעשה, לדרג כותבים רציניים. רוב כותבי ערכות העיצוב משתמשים בפונקציה the_author_posts_link שמדפיסה למעשה את הלינק לעמוד המחבר.
לרוע המזל, בשלב הנוכחי לפחות, הפונקציה הזו לא מקבלת פרמטרים כך שלא ניתן להעביר לה הוראה להדפיס את השורה הזו. אני מניח שבאחת הגירסאות הקרובות זה יתווסף.
הפיתוי, לפחות עבור מפתחים מתחילים, הוא ללכת ולשנות את הפונקציה הרלוונטית, פעולה שאומנם תשיג את התוצאה, אבל רק עד לעדכון גירסה הבא.
לכן, על מנת להוסיף את התגית בצורה "נכונה" יותר, נשתמש ב Hook בשם the_author_posts_link על ידי הוספת השורות הבאות אל קובץ ה function.php של הערכה שלנו.

add_filter('the_author_posts_link', 'author_rel_link');
function author_rel_link($result){
	return str_replace('<a', '<a rel="author" ',  $result);
}

זו צורה טיפה מכוערת, והדרך הנכונה היא בטח ליצור אוביקט DOM בעזרת DOMElement של PHP. אם למשל יש לכם פונקציה אחרת שמוסיפה תגית rel עלולה להיווצר לכם כפילות.

זהו, עכשיו בכל מקום שבו יוצג השם שלכם בבלוג, בנוסף לקישור לעמוד האישי שלכם הוא גם יכיל את התגית rel=author. עכשיו, תקראו את הפוסט הזה על איך ליצור עמוד כותב בוורדפרס ואתם מסודרים

לדרג את הפוסט
0

Comments

5 תגובות על “הוספת rel=author בבלוג וורדפרס”

  1. הפונקציה the_author_posts_link תכלול את rel=author בגרסה 3.2 שתצא בקרוב

  2. רק לתיין שהתאימות כבר הוטמעה בגרסה 3.2 שתשוחרר בקרוב, ובתבנית Twenty Eleven שתגיע איתה.
    http://core.trac.wordpress.org/changeset/18189

  3. צפריר, יואב, למרות שדי ברור לי שאני אשדרג ל 3.2 כאשר היא תצא לאוויר העולם, אני לא יכול להתחייב כך לגבי בלוגים של אחרים. יש לא מעט התקנות שאינן תלויות במשתמש או משתמשים שחוששים מהשדרוג. אני גם לא ממש יודע מתי היא תשוחרר, בקרוב זו מילה מאוד חביבה על הפצות כי היא לא כוללת התחיבות.

    ככה שבסופו של דבר, לפעמים, להוסיף שלוש שורות של PHP לקובץ הפונקציות. מה שכן, אולי אכן יש מקום לעטוף את הפונקציה הזו באיזושהי בדיקה של גירסת הוורדפרס על מנת להימנע ממצב של כפילות.

  4. כמובן, לא התכוונתי להישמע קנטרני, רק לציין שהנושא בטיפול 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *