בוראט

תושבי חיפה גילו לפני כמה ימים שהם זכו בצ'ופר גדול במיוחד – הסרט בוראט יוקרן במסגרת פסטיבל הסרטים. יצא לי לראות את הקטעים של בוראט לא פעם ולא פעמיים, אהבתי – ולכן, כמו חיפאים רבים אחרים, רכשתי גם אני כרטיסים.
שום דבר, לא הכין אותי למה שהלך בסרט הזה. תיארתי לעצמי שיהיה מצחיק אבל לא חשבתי שזה הולך להיות שעה וחצי של גל צחוק מתמשך.
בוראט נוסע עם מפיק קזחסטאני לסיבוב בארה"ב. הקזחסטאני מדבר בשפה מוזרה שיכולה להיות קזחסטאנית אבל הקזחסטאנית של בוראט מתבררת מהר מאוד כעברית. בוראט לא מתבייש לצחוק על הכל. להביא זונה לארוחה בבית הכומר, לתפוס את פאמלה אנדרסון בשק חתונה וכמובן – סצנה בה בוראט רודף אחרי המפיק (יצור שמן ושעיר) בעירום (שניהם) עם דילדו ענק בידו בכל רחבי בית המלון.
בגלל הסרט הלז, יחסי קזחסטאן ארה"ב עמדו על סף משבר. גם הליגה היהודית נגד השמצה נעמדה על הרגליים וזעקה חמס – כנראה שבצדק שכן בסרט מוצגים היהודים כמפלצות רצחניות בעלות יכולת לשינוי צורה אשר הדרך היחידה להרחיק אותן היא על ידי השלכה של שטרות כסף לעברן.

היה מצחיק, היה שופך, היה מגעיל – שווה ללכת.

אנקדוטה.
באתי לאסוף את הכרטיסים, גם דורי בן זאב היה שם. הקופאית, ילדונת בת ~21 מסתכלת עליו ופולטת – אתה מ…..נו….איך זה נקרא…ברח לי… אההההה…נזכרתי – האלופה!
זוגתי מפנה מבט לכיוון ופולטת איזה יופי, מכל הקריירה הארוכה שלו וזוכרים לו את גושגיצה.
דורי בן זאב מסכים ונעלם.

לדרג את הפוסט
0

Comments

4 תגובות על “בוראט”

  1. תמונת פרופיל של kavod
    kavod

    אני מאשר, היה קורע!

  2. היות וגם אני אספתי את הכרטיסים יחד עם דורי בן זאב, לא נותר לי אלא להסיק שנפגשנו בלי לדעת. אני האיש הגדול שבא עם עוד איש ובלונדינית.

    לא חבל על הספויילרים דרך אגב?

    בנושא הקזחסטאנים נגד השמצה ראה פוסט שלי.

  3. כן, אני חושב שאתם בדיוק הגעתם כשניסינו למצוא איפה לעזאזל שמנו את כרטיס הויזה, כי לא הספיק לבנות הללו טופס אישור ההזמנה.

  4. הן אפילו התרשלו, ולא בדקו לחבר שלי חוגר (קניתי כרטיס חייל אחד בשבילו ושניים רגילים – בדיעבד יכולתי לקנות שלושה כרטיסי חייל).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *