פוסט יומולדת

לפני ארבע שנים פירסמתי פה בבלוג את רשימת המתנות שהייתי שמח לקבל ליום הולדת. למותר לציין כי היה מדובר ברשימה יקרה ואף קצת מופרכת. שכחתי לגמרי מהרשימה ההיא, והיום במקרה חיפשתי משהו והיא צצה. למותר לציין שלא קיבלתי אף מתנה מהרשימה, במחשבה לאחור – לא הפסד גדול בכלל.

מה שכן, עם הזמן התווספו פריטים לרשימת הדברים ש"הייתי שמח לקנות לעצמי אבל אעדיף שיקנו לי" וכך, במלוא 4 שנים לאותו הפוסט וערב יום הולדתי ה 32 – להלן רשימת המתנות שהייתי שמח לקבל מחר, או בכל יום אחר.

Wolfenstein
Wolfenstein

הטירה הנאצית בתלת מימד מלווה אותנו מאז ימי ה 286 עם גרפיקת ה cga. אני חושב שהייתי בן 14 או 15 בפעם הראשונה ששיחקתי במשחק, ומאז שיחקתי בכל מהדורה נוספת. המהדורה האחרונה נקראת פשוט Wolfenstein והיא עולה 40$ בחנות של Steam – באמת שאין צורך בכל העסק של הדיסק והעטיפה.

חצות בבאר המשאלות
חצות בבאר המשאלות

את הספר הראשון בסידרת באר הנשמות של ג'ק צ'וקר, קראתי אי שם בגיל 16. זהו ספר מד"ב המספר על עולם גדול המורכב ממשושים כאשר בכל משושה מצוי מין כלשהו – רובם מוכרים לנו מסיפורי המיתולוגיה והפנטזיה – כגון הקנטאורים. בהמשך מתברר שאת העולם הזה יצר גזע חייזרי עתיק וגם בני האדם מגיעים מתוכו. בגיל 23 יצא לי לפגוש את ספר ההמשך – גולים בעולם הבאר. לצערי מסתבר שאם לא מדובר בהארי פוטר ודומיו אין שום מחויבות של תרגום בארץ מצד ההוצאה לאור וכך מסתבר שיש עוד מספר ספרים באנגלית שלא יצאו לאור בעברית. אבל זה בסדר, לא אכפת לי, אני יודע לקרוא גם באנגלית.

מכונת בירה ביתית
מכונת בירה ביתית

מאז שמישל דור כתב על המכונה הזו בוואינט אני רוצה אחת כזו. להכין את הבירה שלך בעצמך בהחלט יכול להיות תענוג. כן, זה יותר יקר יחסית למתנות האחרות, אבל בהחלט יעשה אותי מאושר (או שיכור).

Logitech Wireless VX NANO
Logitech Wireless VX NANO

בזמנו רכשתי את ה SCM-4700 כעכבר אלחוטי ללפטופ – הוא שירת אותי נאמנה תקופה קצרה עד שהלחצן השמאלי שלו הפסיק לעבוד. מאז אני מסתובב עם עכבר קטן וצהוב בעל חיבור USB שתמיד מסתבך לי בכבלים האחרים שבתוך התיק. ה Logitech Wireless VX NANO הוא עכבר קטן וחמוד, בעלי חיי סוללה ארוכים והוא מספיק מדוייק כדי לעבוד בקלות על משטחים קטנים.

קופת חיסכון
קופת חיסכון

הקופה הזו מלווה אותי תקופה ארוכה יחסית, והיו תקופות שנהגתי לשלשל פנימה את כל הכסף הקטן שהצטבר לי בסופו של יום. יש בקופה הזו בסביבות ה 80 שקלים והחלק הכי מבעס בכל הסיפור זה שאני לא זוכר איפה שמתי את המפתח. בכל מקרה, אם לא בא לכם לקנות לי מתנה אתם תמיד מוזמנים לשים קצת כסף בקופה שלי. היום היא כבר וירטואלית והלינק בדיוק פה – את הכסף אני מבטיח לבזבז על מתנות קטנות לעצמי, ככל הנראה בדיל אקסטרים, תודות ותמונות יפורסמו כמובן.

לדרג את הפוסט
0

Comments

תגובה אחת על “פוסט יומולדת”

  1. תמונת פרופיל של מירי
    מירי

    למה לא אמרת שיש רשימה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *