טיפול בחריגות

אני חושב שכולנו מסכימים שספאם, או דיוור שיווקי או איך שלא נרצה לכבס את זה – זה רע. זה מעצבן אותנו, זה שורף לנו את הזמן ובטח היינו מוכנים להעמיד את כל הספאמרים, שהם גם ככה חלאות המין האנושי אל מול הקיר אבל הנה שאלה מעניינת.

מדי פעם, אני נוהג להציץ אל תיבת הספאם כדי לראות אם לא נחסם איזה מייל חשוב ורלוונטי. זו פעולה די מיותרת כי אין מצב שאני באמת אעבור על כל 1000 ההודעות בתיבת הספאם, אבל מדי פעם זה קורץ אז אני נכנס.
והנה, בעודי סוקר את רשימת הכותרות, נפלה עיני על הודעה שהשולח טרח לתת לה נושא רלוונטי. כך, במקום עוד "ההמצאה שתשנה את חייכם" הייתה שם כותרת "מוצר חדש שעושה טוויט".

ועכשיו השאלה – נניח שאתם רוצים את אותו מוצר, כלומר לא ידעתם על קיומו עד לאותו הרגע, אבל מהרגע שגיליתם שיש מוצר שעושה טוויט ברור לכם שזה בדיוק הפיתרון לקידום העסק / זכיה בלוטו / סיפוק כל העובדים במפעלכם הקטן וכזה אתם רוצים. לא סתם רוצים אלא צריכים – בקטע של ממש עכשיו להרים את הטלפון ולבצע הזמנה.

וכאן המלכוד, כי אם תלחצו על הלינק, הרי שהוכחתם למפרסם שהשיווק בספאם עובד, ואם לא תלחצו על הלינק לא ממש תוכלו לבצע את ההזמנה ולהשיג את המוצר שאתם כל כך רוצים / צריכים.

אז? מה עושים?

לדרג את הפוסט
0

Comments

3 תגובות על “טיפול בחריגות”

  1. מחפשים בגוגל?
    מקישים ידנית את הכתובת?

    ככה הגעת אליו, והוא לא יודע שזה מהספאם.

    לא הפתרון האידיאלי, אבל דרך ביניים.

  2. מסכים עם דרומי.
    אם המוצר הזה היה כזה להיט ובאמת היה מבוקש, סביר להניח שהיו מוכרים אותו ב-X חנויות מקוונות ברשת.
    וגם, אם הוא כזה אקסלוסיבי ולא ניתן למציאה, ולחצת על אחד מהלינקים בהודעה, מכאן נובע ש:
    1. המוצר מזוייף ואין להשיגו.
    2. נכנעת לדרך שיווק מאוד אגרסיבית ופתחת צוהר לעוד התקפות יזומות שכאלה.

    יש לדלות כמה שיותר פרטים על המוצר מגוף ההודעה, לא להיכנס לאף קישור מצורף, לחפש בגוגל, ולקוות לטוב.

  3. אם הלינק לא כולל קודים לא מזוהים שעלולים לזהות אוך אז אין בעיה. אם יש אז לפעמים זה base64 ואז לא קשה לבדוק את התוכן ואם רוצים גם לזייף לינק. אם הלינק כולל לשל כתובת אימייל גלויה אפשר כמובן להחליף אותה בכתובת אחרת (בלינק). ואני בדרך כלל גם מעתיק ומדביק את הכתובת כדי לא לשלוח "referer".
    אפשרות אחרת שרלבנטית במיוחד אם הספאם כבר לא חדש זה לחפש קטעים מתוכן הספאם בגוגל. לעתים קרובות הוא יימצא באיזה ארכיון של רשימת דיוור ואז אתה לא מאשר את הכתובת שלך אלא של רשימת הדיוור.
    וחוץ מזה לא קונים מה שמתפרסם בספאם. אלא אם כן אין ברירה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *