ירדה הקאפצה

דרך נדב הגעתי לתוסף http:BL שמבצע סינון של תגובות על בסיס של כתובות IP ידועות של ספאמרים. אם בעבר למרות הקאפצ'ה החשבונית היו עוברות את הסינון 7-15 תגובות ביום (וכמה מאות בלעדיה) הרי שעברו מספר שעות מאז שהסרתי את הקאפצ'ה והתקנתי את התוסף המדובר – והנה, אל תוך רשימת תגובות הספאם הגיעה תגובה אחת בלבד. ככה שעל פניו, עושה רושם שהשילוב של שני התוספים הללו עובד לא רע בכלל, אני רק מקווה שהוא לא חוסם משתמשים לגיטימיים (ואם נחסמתם, אשמח אם תדווחו).

בכלל, סוף השבוע הזה די הוקדש לטיפול ותחזוקה של הבלוג, זה התחיל בכך שערכת העיצוב הזו די מתחילה לשעמם אותי. הערכה הזו מלווה את הבלוג כבר כמעט שנתיים ולמרות שהיא יפה (לדעתי), ניצול המקום בה רחוק מלהיות אופטימלי. בזמנו דחיתי את הצעתה הנדיבה של אח"י דקר לערכת עיצוב אישית כפרס על השתתפותי בפרוייקט הכתיבה הקבוצתית, אולי היום חבל שכך. בכל מקרה, יצא לי לפגוש לאחרונה את ערכת העיצוב המינגוויי שכבר תורגמה ע"י אח"י דקר. למרות העיצוב המדליק שלה, ערכת העיצוב הזו סבלה ממספר בעיות וכך הקדשתי את סוף השבוע להכניס בערכה כמה שינויים קטנים.

א. מחרוזות לא מתורגמות – בעיקר בדף תוצאות חיפוש היו כמה מחרוזות שלא תורגמו לעברית.
ב. יותר פוסטים בעמוד – כרגע התבנית מציגה 6 פוסטים במקום 2, הכוונה הסופית – לאפשר שינוי מספר פוסטים דרך האדמין על בסיס פרמטר.
ג. תמיכה בגראוואטארז – מאפשר להציג ליד כל תגובה גם את הגראוואטאר של הכותב.
ד. תגובה מגוגל – פונקציה שמאפשרת להכניס בין התגובות לפוסט "תגובה" של adsense.
ה. תמיכה ב adsense – כרגע על בסיס מיקומים, אבל המטרה הסופית היא פונקציה שתקבל את קוד המשתמש של בעל הבלוג ותציג את הבאנרים הרלוונטיים.
ו. תיקונים עיצוביים – כל מיני תיקונים קטנים, בעיקר יישור והתאמה בין עיצוב לשוא"ש ולאקספלורר.
ז. הוספה של מודולים לבר התחתי – בינתיים רק מודול של adsense, אבל אנסה להוסיף עוד

הערכה עדיין לא גמורה, מי שרוצה להתרשם מוזמן להציץ כאן עצות יתקבלו בברכה.

לדרג את הפוסט
5

Comments

3 תגובות על “ירדה הקאפצה”

  1. מזל טוב,
    הרבה פעמים כתבתי תגובה ולאחר ששלחתי הופיעה ההודעה:
    "אבל לא ענית על השאלה"
    לחיצה על BACK החזירה אותי לפוסט ללא התגובה והחלטתי לוותר.
    טוב מאוד שויתרת על הקפצה.

  2. שמע, ניצן, הכל עניין של טעם.

    לטעמי, העיצוב החדש הוא לא ממש משהו. בכל אופן לא כפי שהוא מופיע כרגע בקישור שנתת. זה נראה כאילו אתה יותר נהנה מהעבודה עליו, מאשר חושב איך הוא יתאים לאתר שלך.

    קח לעצמך זמן, והכנס לשם 10 מאמרים אמיתיים מתוך האתר הנוכחי. ואז תסתכל ותראה אם אתה רוצה אתר שמוצג בצורה הזאת, עם התכנים האלה. לעניות דעתי המאוד-לא-קובעת, התשובה שלך לעצמך תהיה לא.

    דיעה.

    דותן

  3. דותן, אתה לחלוטין צודק – כרגע מה שיש בקישור ההוא נראה יותר כמו זירת ניסויים מאשר בלוג.

    לצערי הגירסה ההיא כבר מיושנת, על הלפטופ יש לי גירסה עדכנית יותר ועדיין לא סינכרנתי בין הקבצים. אם כי היא כבר מתחילה להראות יותר טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *