האפליקציה על האיפון

המציאות המורחבת של דפי זהב

הודעת יח"ץ שנחתה בתיבת המייל שלי הבוקר עסקה באפליקציית המציאות המורחבת של דפי זהב. האפליקציה משתמשת במצלמה וברכיב ה GPS של המכשיר על מנת לזהות ולהציג למשתמש מידע על העסקים הנמצאים בסביבה.
על פניו, ומבלי לבדוק את האפליקציה, הדבר מזכיר לי קצת את ה Google Goggles ואני מניח שהם עובדים על אותו הרעיון.

האפליקציה על האיפון

אבל הנקודה הבאמת מרגשת בכל האפליקציה הזו היא רשימת המכשירים התומכים שנלוותה אל הודעת היח"ץ (רשימת המכשירים תומכים ). לראשונה, יוצאת חברה גדולה בישראל עם אפליקציה שמותאמת לרוב מערכות ההפעלה הסלולאריות הנפוצות (איפון, סימביאן, אנדרואיד ובלאקברי) ולא מתהדרת באפליקציה לאיפון בלבד (כדוגמת סלקום עם מטרופולין). ההכרזה על אפליקציה מקבילה מבוססת HTML5 גורמת לי להאמין כי האפליקציה נבנתה מראש על בסיס סביבה כגון ה webkit ופשוט נעטפה לאחר מכן בממשק משתמש רלוונטי על בסיס ה API של כל אחת מהחברות.

לצערי האפליקציה כרגע זמינה רק באפסטור, אך לפי מה שהבנתי היא אמורה להגיע אל שאר המכשירים במהלך השבוע הקרוב, אני כולי תקווה שדפי זהב לא תפספס את המומנטום ואכן תספק את המוצר. האם נזכה לראות חברות אחרות צועדות בעקבות דפי זהב? אני מקווה מאוד שכן, אבל במציאות שבה חברות כגון שופרסל מוציאות אפליקציה לאיפון אבל מסרבת לתקן את האתר השבור והמגוחך שלה אני לא יותר מדי אופטימי.

לדרג את הפוסט
0

Comments

תגובה אחת על “המציאות המורחבת של דפי זהב”

  1. תמונת פרופיל של xslf
    xslf

    גלשתי עכשיו לאתר שלהם ולבלוג שלהם עם האנדרואיד- אין רמז שיש להם גרסה סלולרית כלשהי, ועל אתר סלולרי נורמלי אין מה לדבר בכלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *