ארגז כלים

בזמן האחרון, אני מוצא את עצמי יושב שוב ושוב מול הבלוג וממלמל את המנטרה המוכרת לכולם: "כשיהיה לי זמן אני…". בדרך כלל זה עולה כשאני פוגש במהלך שוטטות ברשת בבלוגים אחרים ונזכר בשלי. אני זורק את הקישורים הרלוונטיים לרשימת המועדפים וחוזר למלמל: "כשיהיה לי זמן אני…".

creatr.cc
אתר חביב המאפשר לייצר שלל לוגואים במיטב המסורת של Web2.0 בהתבססות על הלוגואים של אתרים גדולים ומוכרים (יאהו, גוגל, פליקר וכ'). כל מה שיש לעשות זה לבחרו את הסיגנון הרצוי, להזין את הטקסט הרלוונטי, לשחק קצת עם ההגדרות, והופ – הנה לוגו חדש.
והנה עוד אחד כזה.

templatr
גם האתר הזה הוא למעשה מנגנון עיצוב בשיטת "עשה זאת בעצמך". האתר מאפשר ליצור ערכת עיצוב מלאה לבלוג וורדפרס. כאן, העבודה היא קצת יותר מסובכת אם כי האתר מנסה להציג אותה בצורה של "4 שלבים וגמרנו".
שלב ראשון: בחירת העימוד (Layout – שתי עמודות, עמודה מימין, עמודה משמאל וכ').
שלב שני: העלאה של קבצי גרפיקה (לוגו וכ').
שלב שלישי: עיצוב – בתצוגה מימין ניתן להקליק על כל אזור (בר ניווט, תוכן, הדר וכ') ולהגדיר עבורו צבעים, פונטים וכל השאר.
שלב רביעי: מורידים את העיצוב הגמור ומעלים אל הבלוג.

LightBox 2
תוסף אג'אקסי לוורדפרס המאפשר להציג תמונות מוקטנות אשר בלחיצה עליהן מוצגות במלוא גודלן בשכבה הנפרשת מעל הבלוג. אולי הכי פחות שימושי, אבל אחד התוספים היותר מרשימים ויזואלית שיצא לי לראות. עוד לא בדקתי את הנושא לעומקו אבל על פניו נראה שהתמונות הגדולות נטענות רק אחרי שהדף עצמו נטען במלואו ואם לוחצים על תמונה לפני סוף הטעינה של העמוד מקבלים אותה בעמוד נפרד.

לדרג את הפוסט
4.3

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *