Deprecated: Creation of dynamic property CF\WordPress\DataStore::$logger is deprecated in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php on line 23

Deprecated: Creation of dynamic property CF\WordPress\Proxy::$pluginAPI is deprecated in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/Proxy.php on line 31

Deprecated: Creation of dynamic property SyntaxHighlighter::$brush_names is deprecated in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/syntaxhighlighter/syntaxhighlighter.php on line 248

Deprecated: Creation of dynamic property SyntaxHighlighter::$specialchars is deprecated in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/syntaxhighlighter/syntaxhighlighter.php on line 326
המכללה | פיראטיות? דמעות תנין!
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

פיראטיות? דמעות תנין!

פעם בכמה זמן מתפרסמת כתבה הנוגעת בהורדות פיראטיות, התגובות, כמעט באופן עקבי ממשיכות לזמזם את אותו הפיזמון השבור והלא רלוונטי. כשדיסק מוזיקה לא יעלה 90 שקלים הפך לכמעט סלוגן תוך התעלמות מהעובדה שניתן היום לרכוש שירים בשלושה שקלים האחד או דיסק שלם בכעשרים שקלים – ללא נ.ז.ק – דרך האינטרנט. גם טיעון ה 35 שקלים כרטיס לסרט ועוד 20 שקלים לפופקורן הוא לא לגמרי לגיטימי, אף אחד לא מכריח אותך לקנות פופקורן והכרטיסים פעמים רבות נמכרים במבצעי 1+1. המזל העיקרי של הקולנוע הוא שעד שעותק באיכות טובה דולף לרשת עובר פרק זמן ארוך מספיק.

אבל מדי פעם אני מרגיש שיש מקום לזעם ולכעס הזה ואני אפילו מצליח להבין מאיפה זה מגיע והראשון למרץ היה יופי של נקודה שהדגימה לי עד כמה תוכנה פירטית לשימוש פרטי זה על סף המקובל.
בשבועות האחרונים התחילה להופיע הודעה מעצבנת עם ספירה לאחור במהדורות החלונות 7 RC המודיעה כי המערכת תתחיל לכבות את עצמה ב 1.3 ויש לשדרג לעותק חוקי של חלונות 7. הכיתוב הזה מעצבן פעמיים – פעם אחת כי אם התוכנה אמורה לפוג בעוד שלושה חודשים אז למה לכבות אותה כבר מעכשיו כל שעתיים. שנית – כי עקרונית אי אפשר לשדרג לחלונות 7 מגירסת ה RC (בפועל כמובן שאפשר ואפילו YNET טרחו לפרסם מדריך קצר בנושא).

אני הבכור מתוך חמישה ילדים, כולנו עברנו את שנות ה 20 ומלבד אחותי שהיא עדיין חיילת כולנו סטודנטים בשלב זה או אחר של לימודינו. מניין המחשבים המשפחתי עומד על כ 12 מחשבים, כולם נרכשו בשנה – שנה וחצי האחרונות. חלקם מריץ XP, חלקם ויסטה וחלקם חלונות 7 בגירסת RC, חלקם עם מערכות OEM כלפטופים וחלקן מחשבים נייחים מורכבים.

ניסיתי לברר כמה יעלה לי לשדרג את כל מערכת המיחשוב לחלונות 7, פעולה פשוטה יחסית – כל שצריך זה מחשבון ולחפש את המחיר באתר של מיקרוסופט ישראל – פעולה שהתבררה כמסובכת למדי – שכן בכל פעם שלחצתי על כפתור "חנות" הועברתי לעמוד עם שני לינקים – לאתר של באג או של אופיס דיפו.

אז מה יש לנו? שתי הגירסאות שמעניינות אותי הן home Premium או Ultimate ומחיריהן בגירסאות שידרוג הן 600 ו 1100 בהתאמה. כל עותק ניתן להתקין על מחשב אחד בלבד והנה לכם הוצאה של 7200 – 13200 שקלים. נכון, אני לא המשפחה הממוצעת, אבל מצד שני זו בדיוק הנקודה.
משום מה הייתי משוכנע שיש למיקרוסופט פיתרון בדיוק בשביל אנשים כמוני, הרי הייתי יכול להיות באותה מידה עסק קטן עם מספר דומה של מחשבים ובטח אפשר לעשות משהו – פניתי אל צ'ט התמיכה של מיקרוסופט ושוחחתי עם הדס (שאו שהוא שם ג'נרי או שהיא הנציגה היחידה כי ב 4 שיחות תמיד נפלתי עליה) – הנה העתק של השיחה.

תודה על שפנית לשירותי התמיכה המקוונת של מיקרוסופט ישראל. נציג יתפנה מיד לקבל את שיחתך, אנא המתן, תודה על הסבלנות. זמן הממוצע להמתנה הוא 0 דקות ו- 30 שניות, מיקומך בתור הוא 1 מתוך 1. תודה על ההמתנה.

הנך משוחח כעת עם 'הדס'
הדס: שרות לקוחות שלום , במה אוכל לעזור ?
ניצן: שלום הדס
ניצן: יש לי שאלה, אני רוצה לשדרג את כל המחשבים שלי לחלונות 7
הדס: כן..?
ניצן: רק שיש לי כ 10 כאלה
ניצן: ואני לא רוצה לקנות עכשיו 10 דיסקים
ניצן: האם יש רישיון גדול? שמאפשר התקנה של כל המחשבים?
הדס: יש באפשרותך לרכוש בחוזה רישוי עסקי
ניצן: אוקיי, ואיפה אני עושה דבר כזה?
הדס: ניצן אם אין לך מנהל תיק לקוח, אוכל לדאוג שמנהל תיק לקוח של מיקרוסופט יצור איתך קשר ויתן לך פרטים לגבי חוזה עסקי לשדרוג של windows 7
ניצן: אני אשמח
ניצן: אין לי, אני פרטי
הדס: אז אשמח להעביר את הפרטים שלך
הדס: מה שם החברה?
ניצן: אני איש פרטי
הדס: ואתה תהפוך לעסק? או שנשאר לקוח פרטי?
ניצן: אין חברה
ניצן: אני לא מתכוון להיות עסק
ניצן: אנחנו משפחה מרובת ילדים
הדס: אם כך אז לא ניתן ליצור חזה עסקי- כי אתה צריך פרטים של עוסק מורשה.
ניצן: ולכל ילד בערך יש מחשב ו/או לפטופ
ניצן: אני גם עוסק מורשה, אבל זה לא בשביל העסק
הדס: אז זהמצריך רכישה של רשיונות פר מחשב.
ניצן: זה בעייתי?
ניצן: אבל זה יוצא המון כסף
הדס: מיד אבדוק את הנושא עבורך, מספר רגעים.
ניצן: תודה
הדס: ניצן אני חושבת שהדבר לא אפשרי מבחינת הרישוי של מיקרוסופט, אבל אני אשמח לבדוק לך יותר לעומק ולוודא כי נציג יחזור אליך טלפונית בהמשך היום אם תרצה..?
ניצן: תודה
ניצן: ** הטלפון שלי **
הדס: אדאג שיצרו איתך קשר.
הדס: שיהיה המשך יום נעים!
השיחה הסתיימה.

כלומר, אם הייתי אומר שאני עסק ושולף את מספר העוסק מורשה שלי (ויש לי) הייתי יכול לקבל רשיונות בתוכנית עסקית שבטח היו עולים לי פחות מהסכום המחושב, אבל אם אני לקוח פרטי – יוק, אאלץ (ככל הנראה) להיכנס אל חנות המחשבים הקרובה לביתי ולרכוש דיסקים כמספר המחשבים שברצוני לשדרג – בערך מדף שלם. בחו"ל ניתן לרכוש רשיון משפחתי המאפשר התקנה על עד שלושה מחשבים, זה אומנם לא מספיק בשביל 10-12 מחשבים אבל מצריך רכישה של 4 יחידות שאני מניח שהן זולות משמעותית מאשר כל יחידה בנפרד. על פי נציגת מיקרוסופט שחזרה אלי בעקבות אותה השיחה – התוכנית הזו אינה זמינה כרגע בישראל.

הנקודה היא שעברנו כבר מזמן את נקודת ה"מחשב אחד בכל בית" ובבתים רבים יש כמות גדולה יחסית של מחשבים. השילוב של המדיה סנטר למשל הוסיף בבתים רבים מחשב נוסף בסלון שלא לדבר על תרומתם של הנטבוקים הזולים שלפעמים אפילו מחולקים בחינם על רכישות גדולות (קנה מזגן קבל נטבוק וכ'). בצורה הזו, רכישה של חלונות בצורה חוקית אינה משתלמת כלכלית. חלונות ויסטה היא מערכת הפעלה גרועה, איטית, כבדה וזוללת משאבים והיא לחלוטין אינה תחליף לויסטה. XP? ובכן היא אכן עובדת אבל מערכת ההפעלה הזו נכתבה בשנת 2000 ובקרוב מיקרוסופט תפסיק את התמיכה בה בדיוק כדי לעודד את המעבר לחלונות 7.

בשורה התחתונה, גם אם הולכים על גירסת החלונות הבסיסית, עדיין מדובר בעלות יקרה מאוד ברגע שיש יותר מ 2-3 מחשבים בבית, ובעבור מחירים שכאלה וגישה שכזו, לא פלא שמשתמשים רבים מעדיפים להוריד עותק פרוץ מהרשת על פני רכישה חוקית של התוכנה.

הערות חשובות.

אם אתם מורים / עובדי משרד החינוך – אתם יכולים להזמין עותק של חלונות 7 אולטימייט בגירסת שידרוג בעברית בעבור כ 140 שקלים (92 שקלים הדיסק ו 45 שקלים המשלוח) דרך האתר של חותם. תוכלו גם להזמין דרכם עותק של אופיס 2007 באותו המחיר.

אם אתם סטודנטים במסלולי הנדסה / מחשבים שונים באוניברסיטאות הגדולות – בררו עם הפקולטה שלכם האם היא נמנית על תוכנית הסטודנטים של מיקרוסופט, אם כן, תוכלו לקבל עותק של חלונות 7 בחינם. אני יודע על הטכניון, על מערכות מידע ומדעי המחשב באוניברסיטת חיפה ומערכות מידע בבאר שבע, בטוח יש משהו גם באחרות – שווה לברר ולטקבטק.

אם אתם לא שייכים לאחד מהמגזרים הללו, אבל אתם סטודנטים או הורים לתלמידים תוכלו לנסות להזמין עותק דרך ארגון ההורים הארצי. עותק שידרוג לחלונות 7 ultimate יעלה לכם 450 שקלים, אופיס 2007 יעלה 250 (ויש גם רשיונות מוזלים לבבילון).

בכל מקרה, אם יש לכם חלונות 7 בגירסת RC ואתם רוצים לשדרג, שימו לב שאתם מזמינים גירסת שידרוג בשפה המתאימה. אי אפשר לשדרג מגירסת RC באנגלית לגירסת ultimate בעברית.

לדרג את הפוסט
0

Posted

in

by

Comments

20 תגובות על “פיראטיות? דמעות תנין!”

  1. תמונת פרופיל של ik_5

    תמיד אפשר לעבוד עם לינוקס ולצאת מהמרוץ המטורף וחסר ההגיון של מיקרוסופט

  2. תמונת פרופיל של זיופ

    פראייר.
    אם היית נותן את מספר העוסק שלך ופותח חשבון עסקי, אולי היו מזמינים אותך לאורגיה על יאכטה.
    מצד שני, זו באמת לא פעילות משפחתית במיוחד.

  3. תמונת פרופיל של דב

    למיטב ידיעתי רשיון לשלושה מחשבים במחיר סימלי היה בשדרוג של אפל (למיטב זכרוני 29$ עבור אפשרות לשדרג 3 מחשבים.
    לפי התאור שך אני מבין לכל המחשבים שלך יש רשיון לויסטה (אמרת שהם נרכשו בשנה וחצי האחרונות), מכיוון שגם דני מימן הודה שהיוסטה היתה כישלון של מיקרוסופט אזי הם צריכים לתת את הויסטה המתוקנת (או בשמה השיווקי – WINDOWS 7) פשוט בחינם.
    מכיוון שמיקרוסופט רוצה רק את כספך ברור למה רוב עם ישראל מוצא פתרונות עקומים או פשוט מבקש מקרוב משפחה מורה (שדרך אגב אני משער שלפי רשיון השימוש אסור למי שאינו מורה להתקין את הויסטה).

    אני כמובן מצטרף ל ik_5 וסבור שעדיף להתקין לינוקס.

  4. […] מבלוג המכללה ניסה לבדוק השבוע במה כרוך שדרוג לחלונות 7 עבור 12 עמדות מחשב פרטיות. לא, לא מדובר בעוד ניסוין למצוא פתרון טכנולוגי להתקנה […]

  5. תמונת פרופיל של איתמר

    סליחה,אבל אתה יכול לתת דוגמא לתכנה מסחרית אחרת מהשורה הראשונה (בין אם זה פוטושופ, מעבד תמלילים, תכנת אנטי-וירוס או משהו אחר) שכן תמכור לך בארץ כמה עותקים במחיר מוזל "למשפחה"?

    1. תמונת פרופיל של ~ניצן~

      בהחלט – נתחיל באופיס, על השולחן שלי מונח כרגע דיסק של אופיס אנטרפרייז 2007 בהסכם שנקרא home use program והוא מתיר התקנה של התוכנה על שלושה מחשבים. העותק הזה עולה אגב 10$ והבעיה היחידה היא שהוא לא זמין לכולם.

      אפילו חלונות 7 עצמה יצאה במהדורה שנקראת family pack ומתירה התקנה של חלונות 7 הום אדישן על שלושה מחשבים – בעלות של 150$ כאשר רשיון הום אדישן בודד עולה 119$.

      אבל בוא נלך לתחום שלך – משחקי מחשב – קח את steam למשל – הרישוי הוא פר משתמש ולא פר מחשב ככה שאני יכול להתקין אותם על כל המחשבים שלי. גם וורקראפט 3 בזמנו הותקן אצלי על מספר מחשבים ברחבי הבית וכן הלאה.

      חוץ מזה? הנה מדגם קטן
      NOD32 – אנטי וירוס נוד, רשיון משפחתי ל 4 מחשבים
      iWork Family Pack – iwork של אפל, רשיון משפחתי ל 5 מחשבים

      1. תמונת פרופיל של איתמר

        אוקיי, אני מקבל את הנקודה שלך, למרות שעדיין יש *המון* תוכנות שלא מאפשרות את זה.
        אגב, נראה שהדבר החכם לעשות הוא להזמין את ה- Family pack מחו"ל, לא?

        לגבי Steam, אתה לא ממש צודק: ראשית Steam לא מאפשר חיבור בו זמני לתוכנה מכמה מחשבים- אני מניח שאתה לא רוצה שרק מחשב אחד בבית יוכל להריץ ווינדוס בכל רגע נתון, לא?
        שנית, Steam לא מאפשר העברה של רשיונות מחשבון לחשבון – בעצם רשיון למשחק קשור לכתובת אימייל ומשתמש לא יכול למכור אחר כך משחק בו הוא לא מעוניין (או אפילו לתת אותו מתנה). אני מניח שעדיין היום רוב התוכנות מאפשרות לך "להעביר אותן הלאה" (בניגוד לגרסאות OEM של ווינדוס).

        1. תמונת פרופיל של ~ניצן~

          כשקניתי את החבילה הכתומה זה היה כבר אחרי שהיה לי את חצי חיים 2, סטים התריעה שיש לי עותק כפול ואני יכול לתת אותו מתנה, אבל כן, למיטב ידיעתי, אתה לא יכול להעביר הלאה עותק שרכשת.
          באשר ללהריץ את המשחק על מספר מחשבים, אתה יכול להפעיל את סטים במצב אוף ליין ולשחק בלי להיות מחובר, או לפחות פעם יכולת.
          אבל סטים הוא היוצא מהכלל במקרה הזה – ואגב זה החלק המעצבן בו – שכן אם אתה קונה משחק שלא דרך סטים אתה יכול להתקין אותו על אין סוף מחשבים. ככה למשל כשקניתי את צמחים נגד זומבים דרך סטים די התרגזתי כשגיליתי שאם קונים מהאתר של פופ-קאפ אפשר להתקין על כמה מחשבים, זו בדיוק הסיבה למה את עולמו של גוו העדפתי לרכוש דרך היצרן ולא דרך סטים.

          באשר ללהזמין את הפאמילי פאק מחו"ל – המהדורה הזו נמכרת במעטפת קשיחה בלבד, לא ניתן לרכוש אותה באתר של מיקרוסופט ולהוריד iso או לקבל את הסיריאל במייל. לכן אתה גם תלוי בכך שהחנות דרכה אתה רוכש את המוצר תסכים לשלוח אותו לישראל, אני חושב שברוב המקרים תיתקל בסירוב כי כחלק מהרישיון מכירה שלהם יש הגבלה שהם לא יכולים למכור את המוצר מחוץ לגבולות המדינה שלהם או משהו בסיגנון.

          1. תמונת פרופיל של איתמר

            ניתן- זה יותר גרוע- גם אני קניתי את PvZ דרך סטים – לאשתי. רק היא משחקת במשחק היום. אבל זה אומר שכל עוד היא משחקת, לא רק שאני לא יכול לשחק באותו משחק- שזה הגיוני- אלא אני גם לא יכול לשחק באף משחק steam אחר!
            בפעם האחרונה שבדקתי (שהיה לפני יותר משנה) העבודה הלא-מקוונת של steam הייתה על הפנים, ככה שגם זה לא מבטיח כלום.

  6. תמונת פרופיל של איתמר

    ניצן, אם אני לא טועה, אתה חייב גרסא מלאה של windows 7 למחשבים שמריצים את ה- RC ולא גרסת שדרוג, נכון?

    1. תמונת פרופיל של ~ניצן~

      אין שום בעיה לבצע את השידרוג עם גירסת upgrade. המשמעות של גירסת שידרוג היא שתתבקש לספק גם קוד חוקי של ויסטה כמדומני.

      1. תמונת פרופיל של איתמר

        הבנתי, בכל מקרה מישהו שיש לו שלושה מחשבים בבית אבל רק עותק חוקי אחד של ווינדוס, לא יכול להנות מההצעה הנ"ל.
        לגבי הזמנה מחו"ל, תמיד אפשר לנסות למצוא קרובי משפחה\חברים\חסרי בית שישלחו לך את זה לארץ.

  7. תמונת פרופיל של עוסק מורשה

    מאמר יפה וקולע,

    תודה

  8. תמונת פרופיל של דורון

    נתקלתי במשהו שאם הוא אכן חוקי כמו שהוא מתיימר להיות – זה דיי יפתור לך את הבעיה או לפחות יוזיל אותה משמעותית
    מדובר באתר הבא
    http://www.msoftkey.com/
    בפעם האחרונה שנכנסתי לשם ראיתי שניתן שם לקנות סיראלים לוינדוז 7 אולטימייט (ובכלל לעוד מוצרי מיקרוסופט) במחיר של 10
    דולר פר סיריאיל, במילים אחרות, אתה רק צריך דיסק התקנה אחד ובשאר ההתקנות פשוט תכניס סיראיל אחר, חוקי כמובן שנקנה מהאתר הזה, כאמור בהנחה שזה אכן חוקי
    הם שם טוענים שזה חוקי לחולטין והסריאלים שהם מוכרים מגיעים ישירות ממיקרוסופט,
    לי זה עדיין מריח קצת פישי ופחדתי לקחת את הסיכון ולקנות מהם אבל קולגה שלי מהעבודה שניסה והתקין והכניס סיריאל שהוא קנה מהם טוען שהכל עובד חלק כולל הורדת אפדייטים ובדיקת החוקיות של המוצר דרך אתר מיקרוסופט וכו'
    זה עדיין לא חינם לגמרי כמו בגרסאות הפיראטיות, אבל זה בהחלט יוצא הרבה הרבה הרבה יותר זול מקניה של דיסק התקנה נפרד לכל מחשב

    1. תמונת פרופיל של zipdrive

      האמת נשמע לי לא חוקי בעליל, אבל לא יכולתי לבדוק כי או שהאתר ירד או שהלינק לא טוב.
      בכל מקרה, חיפושי אחרי מכירת סריאלים מעלה מחירים סביב ה- 100$.

      1. תמונת פרופיל של דורון

        וואלה.. לא שמתי לב שהאתר נפל כשכתבתי את התגובה, עד לפני לא ממזמן הוא עד היה שם,
        אם הוא נעלם זה רק עוד יותר מחשיד ואכן נותן את הרושם שהוא לא היה באמת חוקי

      2. תמונת פרופיל של דורון

        אוקיי..מצאתי אותו שוב
        אומנם תחת דומיין אחר ועיצוב טיפה שונה (מה שכמובן מגדיל את רמת החשד)
        אבל עדיין ממש אותו עיקרון ואותם הבטחות לגבי אמינות ההתקנה והחוקיות וכו'
        אתה מוזמן להכנס ולחוות את דעתך
        http://www.wholesale-key.com/new-windows-7-professional-retail-32bit64bit-key-p-6.html?zenid=5fd48c178b47584025fac5e0d0825fbe

        זה לינק כמובן אל מוצר ספציפי אבל אם תעלה רמה אחת למעלהתראה שיש שם גם לגרסאות וינדוז אחרות ועד מוצרי מיקרוספט שונים למכירה, רובם על אותו עיקרון

        1. תמונת פרופיל של zipdrive

          נראה לי שזו חברה סינית (הדומיין רשום משם) שקנתה מ MS רשיונות בכמות והיא מוכרת אותם הלאה (למרות שכנראה אסור לה, בטח מחוץ לסין).

          כלומר, זה לא ממש חוקי (מבחינת מיקרוסופט, אני לא יודע לגבי החוק בישראל), אבל אלו רשיונות לגיטימיים של MS.

          1. תמונת פרופיל של דורון

            מעניין,
            גם מישהו אחר אמר לי שזו חברה סינית ושוהא נתקל ביותר מאחת כזאת
            טוב לדעת תודה!
            כאמור אני מכיר אחד שכן ניסה ואמר לי שזה עבר חלק את כל הבדיקות
            אבל עדיין, אם זה לא חוקי אז אני לא לקוח את הסיכון וקונה רישיון מסודר
            תודה!

  9. תמונת פרופיל של אלנתן
    אלנתן

    לגבי המכירה למורים – בתור מי שקנה משם אופיס 2007 (אשתי מורה)
    לא הייתי צריך להוכיח להם שאני מורה, נתתי שם ושם בי"ס וזהו…
    אף אחד לא בדק כלום.
    שווה לנסות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/DataStore.php:23) in /home/nitzan_n2b/n2b.org/wordpress/wp-content/plugins/cloudflare/src/WordPress/HTTP2ServerPush.php on line 79